Oma Säästöpankin ex-toimitusjohtaja Pasi Sydänlammi on saanut viime vuonna pankista muhkean potin, selviää palkitsemistiedoista. Arkistokuva.
Kuva: Joel Maisalmi
Oma Säästöpankin toimitusjohtajana työskennellyt Pasi Sydänlammi sai pankista viime vuonna yli kahden miljoonan euron kultaisen kädenpuristuksen.
Sydänlammi joutui jättämään tehtävänsä viime kesäkuussa, kun pankista oli paljastanut laajasti luotonantoon liittyviä sotkuja.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut