Syötkö eväitä lou­nas­tauol­la? – Vastaa ky­se­lyyn ja kerro, miten sinä nautit lou­naa­si tänään

Onko sinulla tapana syödä lounaaksi omia eväitä vai ruokailetko lounasravintolassa? Kuvituskuva.
Onko sinulla tapana syödä lounaaksi omia eväitä vai ruokailetko lounasravintolassa? Kuvituskuva.

Viimeistään tähän aikaan aamupäivästä alkaa nälkä yleensä kurnia itse kunkin vatsassa.

On aika suunnata lounastauolle joko lounasravintolaan tai oman eväsrasian äärelle. Kumman tahansa vaihtoehdon valitsee, joutuu siitä kustantamaan enemmän kuin aiemmin.

Ilkka-Pohjalaisen tuoreen uutisen mukaan ruoan hinta on noussut 8,5 prosenttia viime vuoteen verrattuna. Vuosi sitten syksyllä taas uutisoitiin lounasravintoloiden hintojen noususta.

Miten sinä nautit lounaasi nyt, kun sekä ruoan että lounasravintoloiden hinnat ovat entistä korkeammalla? Kuinka usein pakkaat lounaaksi omia eväitä, entä kuinka usein suuntaat lounasravintolaan? Vastaa alla olevaan kyselyyn.

Kokoamme kuvagallerian vastaajien eväistä. Kyselyn lopussa pääset lähettämään kuvan tämän päivän eväistäsi.

Mainos
Ilkka-Pohjalaisen pelit

Pelaa Ilkka-Pohjalaisen digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä