Vilma Lappalaisen kaksi hevosta joutui pedon kynsiin keskiviikkona keskellä päivää. Susi liikkuu Isossakyrössä viiden kilometrin säteellä.
Kuva: Vilma Lappalainen/Ilkka-Pohjalaisen arkisto
Isonkyrön Orismalassa on eletty reilu viikko varpaillaan jatkuvien susihavaintojen vuoksi. Susi on käynyt alueella asuvien pihoissa päivittäin ja keskiviikkona peto hyökkäsi kahden aitauksessa olleen hevosen kimppuun.
Susi iski hevosaitaukseen Vilma Lappalaisen tilalla Kortesluomantiellä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut