Marika Hara vei pyöräsuunnistuksen MM-kultaa sprinttimatkalla Seinäjoella sunnuntaina. Kuva: Timo Mikkola / Suunnistusliitto
SEINÄJOKI
Suomalaisurheilijat pysyivät kultakannassa pyöräsuunnistuksen MM-kilpailuissa sunnuntaina Seinäjoella Tanelinlammen maastoissa.
Marika Hara voitti maailmanmestaruuden naisten 7,3 kilometrin sprinttimatkalla 25 sekunnin erolla ennen venäläistä, neutraalin lipun alla kilpailevaa Svetlana Foliforovaa ja Ruotsin Anna Tidermania.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut