Benedek Oláhin MM-kisat ovat kaksinpelin osalta ohi. Hän jatkaa nelinpelissä belgialaisparinsa kanssa torstai-iltana Suomen aikaa. Arkistokuva: Suomen Pöytätennisliitto
Suomen pöytätenniksen ykköspelaajan Benedek Oláhin kaksinpelitaival lajin MM-kilpailuissa päättyi varhain torstaiaamuna Suomen aikaa. Kilpailut ovat käynnissä Houstonissa, Yhdysvalloissa.
Oláh koki 2-4 (4-11, 12-10, 7-11, 11-9, 6-11, 9-11) -tappion slovakialaiselle Yang Wangille, joka eteni samalla 32 parhaan joukkoon.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut