Kaupunginhallitus esittää, että Kiinteistö Oy Seinäjoen Paloaseman pääomavuokraksi tulisi 8 prosenttia rakennuksen teknisestä arvosta. Kaupungin mukaan nykyinen vuokra ei riitä yhtiön kulujen kattamiseen.
Kuva: Kari Löfhjelm
Seinäjoen kaupunginhallitus päätti maanantain kokouksessaan olla hyväksymättä Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen ehdotusta tilojen vuokrausperiaatteista.
Nykyiset tilavuokrasopimukset kuntien ja hyvinvointialueen välillä ovat voimassa vuoden 2025 loppuun saakka.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut