Seinäjoella järjestään tänä vuonna uuden vuoden ilotulitus, vaikka esimerkiksi Vaasan kaupunki on omansa lopettanut. Kaupunginjohtaja Jaakko Kiiskilän mukaan tapahtumalla on pitkä perinne.
Kuva: Tomi Kosonen
Seinäjoen kaupunki järjestää tänäkin vuonna uuden vuoden ilotulituksen kaupunkilaisille.
Seinäjoen kaupunginjohtaja Jaakko Kiiskilä kertoo, että ilotulituksen järjestämiseen on monta syytä.
– Ensimmäinen syy on perinne.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut