Seinäjoen keskussairaalan päivystys ruuhkautui torstaina. Arkistokuva.
Kuva: Tomi Kosonen
Seinäjoen keskussairaalan päivystyspoliklinikka oli torstaina vaikeasti ruuhkautunut.
– Meillä on tosi kovat ruuhkat. Aamukahdeksalta tulleita potilaita on aloitettu katsomaan kello 16, kertoi päivystyspoliklinikan ylilääkäri Jari Nyrhilä illalla Ilkka-Pohjalaiselle.
Ruuhkaa päivystyspoliklinikalle ei ollut vielä torstai-iltana kahdeksalta aiheuttanut Provinssi, vaan tilanne johtuu monista muista ongelmista.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut