Remontin aikana jatketaan myös kaupungintalon kyljessä olevien nurmiportaiden kunnostusta.
Kuva: Jasmiina Soidinaho
Kansalaistorille ei enää pian pääse kulkemaan, kun kansalaistorin remontin toinen vaihe käynnistyy.
Tori suljetaan juhannuksen jälkeen 24. kesäkuuta alkaen. Remontista vastaa rakennustoimisto PRM Oy. Työnjohtaja Antti Tuominen kertoo, että remontti on tarkoitus saada tämän vuoden aikana valmiiksi.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut