Seinäjoella käytiin viikonloppuna pikaluistelun SM-kilpailut. Seinäjoen Urheilijat nappasi useita mitaleja.
Seinäjoen Urheilijoiden Juuso Lehtonen taisteli ensimmäisen aikuisten sarjan Suomen mestaruutensa, kun hänen aikansa 37,53 riitti voittoon 500 metrin pikamatkalla.
Mestaruustaisto oli hurja, sillä Helsingin Luistinkiitäjien Samuli Suomalainen hävisi seinäjokelaiselle vain muutamia sadasosia ajallaan 37,58.
Miesten 1 000 metrillä Lehtonen oli Suomalaisen jälkeen toinen.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut