Kuvituskuva.
Kuva: Tomi Kosonen
Miesten talvisuperpesiksen kärkitilat ratkotaan viikonloppuna Seinäjoki Areenassa ilman eteläpohjalaisjoukkueita.
Kolmen kärki vaihtuu varmuudella, sillä kaikki viime vuoden mitalistit putosivat finaaliturnauksesta jo alkulohkovaiheessa.
Alkulohkoon jäivät myös miesten superpesiksen kaksi eteläpohjalaisjoukkuetta, Alajärven Ankkurit ja Vimpelin Veto. Viime vuonnakaan alueen miesten superpesisjoukkueet eivät selvinneet talvisuperin neljän joukkueen lopputurnaukseen.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut