Hymy oli herkässä, kun Wasalinen myynnin yksityiskohdista kerrottiin tiistaina tiedotustilaisuudessa. Vasemmalta Wasalinen viestintäpäällikkö Catarina Fant, Wasalinen hallituksen puheenjohtaja Fredrik Lundberg, Vaasan kaupunginjohtaja Tomas Häyry ja Stena Linen toimitusjohtaja Niclas Mårtensson.
Kuva: Jarno Pellinen
Ruotsalainen varustamo Stena Line on ostanut laivayhtiö Wasalinen ja alkaa liikennöidä Vaasan ja Uumajan reittiä.
Aurora Botnia -matkustajalaiva pysyy kuitenkin Kvarken Link -yhtiön omistuksessa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut