Ruot­sa­lai­nen Stena Line ostaa Wa­sa­li­nen – Au­ro­ra Botnia kaupan kym­me­nen vuoden päästä

Ruotsalaisvarustamo alkaa liikennöidä Vaasan ja Uumajan välillä.

Vaasa
Hymy oli herkässä, kun Wasalinen myynnin yksityiskohdista kerrottiin tiistaina tiedotustilaisuudessa. Vasemmalta Wasalinen viestintäpäällikkö Catarina Fant, Wasalinen hallituksen puheenjohtaja Fredrik Lundberg, Vaasan kaupunginjohtaja Tomas Häyry ja Stena Linen toimitusjohtaja Niclas Mårtensson.
Hymy oli herkässä, kun Wasalinen myynnin yksityiskohdista kerrottiin tiistaina tiedotustilaisuudessa. Vasemmalta Wasalinen viestintäpäällikkö Catarina Fant, Wasalinen hallituksen puheenjohtaja Fredrik Lundberg, Vaasan kaupunginjohtaja Tomas Häyry ja Stena Linen toimitusjohtaja Niclas Mårtensson.
Kuva: Jarno Pellinen

Ruotsalainen varustamo Stena Line on ostanut laivayhtiö Wasalinen ja alkaa liikennöidä Vaasan ja Uumajan reittiä.

Aurora Botnia -matkustajalaiva pysyy kuitenkin Kvarken Link -yhtiön omistuksessa.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Ilkka-Pohjalaisen pelit

Pelaa Ilkka-Pohjalaisen digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä