Jari Hämeenniemi kertoo, että kaikki rengasliikkeet ovat velvollisia hoitamaan käytöstä poistettujen renkaiden kierrätyksen. Asiakas voi jättää vanhat renkaat liikkeeseen ja siellä vastaanotetaan myös kotinurkkiin jääneitä kumeja, joista vanteet on poistettu.
Kuva: Erja Pekkala
Sää lämpeni ja moni autoilija miettii, joko olisi aika vaihtaa autoon kesäkumit alle. Toisaalta lunta on vielä runsaasti ja takatalvi on aina yllätyksellinen.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut