Pitkänkadun Shellillä voi tankata auton, mutta myymälä- ja kahvilatoiminta on päättynyt.
Kuva: Jarno Pellinen
Pitkänkadun Shellin ovenripaa ei kannata enää käydä nykimässä munkkikahvien toivossa. Perinteikäs vaasalainen huoltoasema sulki ovensa torstaina maaliskuun viimeisenä päivänä. Tiensä päähän tuli aseman kahvila- ja myymälätoiminta. Jatkossa asema toimii kylmänä automaattiasemana.
Lopetuksen taustalla ei ole dramatiikkaa vaan puhdasta talousoppia, kertoo huoltamokauppias Marko Tuuri.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut