Paula Erkkilä näkee Wärtsilän investoinnin toimivan piristysruiskeena seudulle ja Suomelle.
Kuva: Jarno Pellinen
Pohjanmaan kauppakamarin toimitusjohtaja Paula Erkkilä oli ehtinyt jo keskiviikkona aamupäivällä saada useita onnitteluviestejä elinkeinoelämältä ympäri Suomen. Syynä viesteihin oli Wärtsilän ilmoittama tuotannonlaajennus, joka lisää yhtiön Suomen tuotantokapasiteettia 35 prosentilla.
– Koko Suomen näkökulmasta tämä on äärimmäisen hieno juttu.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut