OmaSp jär­jes­tää yli­mää­räi­sen yh­tiö­ko­kouk­sen jou­lu­kuus­sa – Mo­lem­mat sei­nä­jo­ke­lai­set pois hal­li­tuk­ses­ta

Seinäjoki
Oma Säästöpankin ylimääräinen yhtiökokous valitsee pankille uuden hallituksen joulukuussa. Arkistokuva.
Oma Säästöpankin ylimääräinen yhtiökokous valitsee pankille uuden hallituksen joulukuussa. Arkistokuva.
Kuva: Tomi Kosonen

Oma Säästöpankki Oyj järjestää ylimääräisen yhtiökokouksen Helsingissä tiistaina 10. joulukuuta. Pankki julkaisi yhtiökokouskutsun keskiviikkona aamulla.

Joulukuun kokouksessa valitaan pankille uusi hallitus. Sitä ovat vaatineet suurimmat osakkeenomistajat.

Kokouspaikkana on Pikku-Finlandia.

Kutsua tiedettiin odottaa, sillä OmaSp:n osakkeenomistajien nimitystoimikunta ehdotti viime viikolla pankin hallituksen perusteellista uusimista.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Ilkka-Pohjalaisen pelit

Pelaa Ilkka-Pohjalaisen digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä