Kolumni

Omaksi luultu koti pal­jas­tui mo­ni­mut­kai­sek­si ris­ki­him­me­lik­si

-
Kuva: Tomi Kosonen

Ääni puhelimessa on tuskainen. Soittajalla on mielessään liikaa kysymyksiä, joihin on liian vähän vastauksia.

"Ihan sama kenen kanssa juttelen, kaikki menevät pankkisalaisuuksien ja lakien taakse piiloon", soittaja sanoo.

Ei ihme, jos tavallinen asuja ei käsitä tilannetta, johon hän on Lakean Omaksi-sopimuksen kanssa joutunut.

Saman asian kanssa vaikuttavat olevan solmussa asiantuntijatkin.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut