Oma Säästöpankin uuden hallituksen kausi alkoi heti. Arkistokuva.
Kuva: Tomi Kosonen
Oma Säästöpankki Oyj:n hallitus tuulettui reippaasti, kun ylimääräinen yhtiökokous teki tiistaina odotetut päätökset ja valitsi uuden hallituksen.
Hallituksen uudessa kokoonpanossa on kahdeksan jäsentä. Heistä vain kolme on vanhoja jäseniä. Uudelleen valittiin osakkeenomistajien nimitystoimikunnan ehdotuksen mukaisesti Aki Jaskari, Jaakko Ossa ja Jaana Sandström.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut