Puolueiden yhteisessä vaalitilaisuudessa käytiin muun muassa teemakeskustelu sotesta.
Kuva: Aleksi Mäkinen
Eduskuntapuolueet kahta lukuun ottamatta täyttivät Ideaparkin keskusaukion lauantaina, kun puolueet olivat saapuneet yhteiseen tapahtumaan muistuttamaan äänestäjiä tulevista vaaleista. Paikalla oli kahdeksan puoluetta ja kymmenittäin ehdokkaita.
Käytännön vastuun tapahtuman järjestämisestä kantoivat puolueiden piirien toiminnanjohtajat. Johanna Autio SDP:n piiristä sanoo ajatuksen yhteisestä tapahtumasta olleen mielessä jo pitkään.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut