Benedek Oláhin MM-kisat ovat kaksinpelin osalta ohi. Hän jatkaa nelinpelissä belgialaisparinsa kanssa torstai-iltana Suomen aikaa. Arkistokuva: Suomen Pöytätennisliitto
Suomen pöytätenniksen ässällä, Seinäjoella menestyksekkään uransa aloittaneella Benedek Oláhilla on ollut terveysongelmia MM-kisojen alla.
MM-kilpailut alkavat tiistaina Yhdysvalloissa, Houstonissa, ja Oláhin urakka alkaa tiistain ja keskiviikon välisenä yönä kello 2.40
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut