Nurmon Jymyn Eemil Äijälä (oik.) innostui maajoukkuekutsusta. Hän on kasvattajaseuransa Limingan Niittomiesten ensimmäinen maajoukkueeseen valittu pelaaja.
Kuva: Tomi Kosonen
Salibandykomeetta Eemil Äijälän syksyyn tuli kerralla valoa. Hyökkääjä sai kutsun Suomen maajoukkueeseen Ruotsin Nyköpingissä pelattavaan EFT-turnaukseen, ja F-liigassa Nurmon Jymy avasi vihdoin pistetilinsä.
Jymy kukisti sunnuntaina helsinkiläisen Hawksin Äijälän jatkoaikamaalilla 3–2.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut