Kolumni

Na­to-jä­se­nyys oli oikea valinta – Ei kai kukaan oi­keas­ti halua paluuta kylmän sodan ja Kek­ko­sen Suomeen

-

Suomessa on virinnyt epäilyjä siitä, oliko Nato-jäsenyys sittenkään oikea valinta. Presidentti Donald Trumpin hallinnon sitoutuminen läntiseen turvallisuusjärjestöön on kyseenalaistettu, eikä presidentti itsekään juuri pyri epäilyjä hälventämään. Yhdysvallat on kiistatta Naton tärkein jäsen. Euroopalta ottaa parhaimmillaankin vuosikymmenen luoda itsestään samankaltainen sotilaallinen supervalta.

Mieleen ei liioin muistu, milloin Yhdysvallat olisi ollut niin Venäjän vietävissä kuin nyt.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut