Pride-lippu liehuu välillä myös Kristiinankaupungin Raatihuoneen salossa. Arkistokuva
Kuva: Tauno Riihiluoma
Närpiön kaupunginvaltuusto pui maanantaina 20 kaupunginvaltuutetun allekirjoittamaa aloitetta, että kaupunki liputtaisi Pride-lipulla ainakin silloin, kun on Pride-kulkue.
Pride-kulkueita on Närpiössä järjestetty kesäisin vuodesta 2022 lähtien, mutta sateenkaarilippua ei ole nostettu kaupungintalon salkoon, vaan ainoastaan keskustassa olevan Mittistan-rakennuksen sekä torialueen salkoihin.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut