Asiantuntijan mielestä tärkeintä on pakastaa vain laadukkaita marjoja. Arkistokuva.
Kuva: Päivi Karjalainen
Suomalaisten pakastimet pullottavat kohta taas vitamiineista, kun mansikat ja muut marjat täyttävät menneen kesän marjoilta jääneet tyhjät kolot.
On oikein hyvä, jos edellisen kesän marjoja ei ole jemmailtu tänne asti, ja pakastimessa on tuoreille kesän aarteille tilaa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut