Asiakaspysäköinti Seinäjoen keskussairaalan alueella on muuttumassa maksulliseksi. Arkistokuva.
Kuva: Jaakko Elenius
Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen maksullisen asiakaspysäköinnin valvonnasta ja sakotuksesta ei vielä maanantaisessa aluehallituksen kokouksessa tehtykään päätöstä.
Hyvinvointialuejohtaja Tero Järvinen muutti päätösesitystään niin, että asia palautuu valmisteluun.
Aluehallituksen puheenjohtaja Lasse Hautala (kesk.) selventää, että ensin tulee päättää siitä, millainen järjestelmä Seinäjoen keskussairaalan alueen maksullisen pysäköinnin toteutukseen tulee.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut