Nä­kö­kul­ma: Wa­shing­to­nin vaa­li-il­ta oli se­koi­tus tur­hau­tu­mis­ta, toivoa ja pelkoa – tiukka vaa­li­tu­los on bensaa jos­sit­te­lul­le

Koronavirus perui perinteiset vaalivalvojaiset, joten kaupunkilaiset seurasivat ääntenlaskua kotonaan tai jättiscreeneiltä. KUVA: Jussi Orell
Koronavirus perui perinteiset vaalivalvojaiset, joten kaupunkilaiset seurasivat ääntenlaskua kotonaan tai jättiscreeneiltä. KUVA: Jussi Orell

WASHINGTON

Laskeuduin Yhdysvaltain pääkaupunkiin Washingtoniin vaalitöihin viime lauantaina. Alkoi olla nälkä ja huomio kiinnittyi siihen, ettei kaupungin ydinkeskustassa näy olevan ensimmäistäkään kauppaa, ravintolaa tai kahvilaa. Eikö amerikkalaisten tarvitse enää syödä elääkseen ja hankkia tavanomaisia kulutustavaroita arjesta selvitäkseen?

Vähitellen tilannekuva kirkastui.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Ilkka-Pohjalaisen pelit

Pelaa Ilkka-Pohjalaisen digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä