Koronavirus perui perinteiset vaalivalvojaiset, joten kaupunkilaiset seurasivat ääntenlaskua kotonaan tai jättiscreeneiltä. KUVA: Jussi Orell
WASHINGTON
Laskeuduin Yhdysvaltain pääkaupunkiin Washingtoniin vaalitöihin viime lauantaina. Alkoi olla nälkä ja huomio kiinnittyi siihen, ettei kaupungin ydinkeskustassa näy olevan ensimmäistäkään kauppaa, ravintolaa tai kahvilaa. Eikö amerikkalaisten tarvitse enää syödä elääkseen ja hankkia tavanomaisia kulutustavaroita arjesta selvitäkseen?
Vähitellen tilannekuva kirkastui.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut