Viinihyllyä järjestellyt K-Market Vedon kauppias Ulla Laakso kertoo, että kesällä menekkiä on ollut etenkin valkoviineillä.
Kuva: Eeli Tuomela
Maanantaina 10. kesäkuuta voimaan astuneen alkoholilain muutoksen myötä kaupoissa saa nykyään myydä vahvempia alkoholijuomia, mutta kuitenkin korkeintaan kahdeksan prosentin vahvuisia ja käymisteitse valmistettuja.
Käytännössä tämä tarkoittaa oluita, siidereitä ja viinejä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut