Ilmajokelainen Missu Lehtinen kertoo nauttivansa täysillä jokaisesta uudesta päivästä lemmikkinsä kanssa.
Kuva: Tomi Kosonen
Lemmikeille suunnattavat palvelut lisääntyvät koko ajan.
Etelä-Pohjanmaalla on viime aikoina enenevässä määrin viety lemmikki kuvattavaksi valokuvaamoon elämänsä ehtoopuolella. Ilmiö on harvinaislaatuinen valtakunnallisestikin.
Ilmajokelainen Missu Lehtinen on yksi heistä, joka on halunnut lemmikistään kuvan hetkellä, kun se vielä näyttää suhteellisen elinvoimaiselta ja virkeältä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut