Seinäjokelaisten kauppakeskusten sisäänkäyntien liepeille teipatuissa tiedotteissa kerrotaan, että vartijalla on oikeus poistaa kauppakeskuksesta ylimääräiset henkilöt.
Kuva: Tomi Kosonen
Korona-aika on tuonut epätoivottavia lieveilmiöitä Seinäjoen kaupunkikeskustaan.
Ydinkeskustan kauppakeskusten ulko-oviin on ilmestynyt häiriökäyttäytymisestä kertovia lappuja: ”Arvoisat asiakkaat, häiriökäyttäytymisestä johtuen kello 18 eteenpäin asiaton oleskelu kielletty!”
Lisäksi teipatuissa tiedotteissa kerrotaan, että vartijalla on oikeus poistaa kauppakeskuksesta ylimääräiset henkilöt.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut