Kadunvarsipysäköinti Seinäjoen keskustassa on maksullista vain arkisin. Aluksi kyse oli puolen vuoden kokeilusta.
Kuva: Kari Löfhjelm
Maksuton kadunvarsipysäköinti jatkuu lauantaisin Seinäjoen keskustassa. Näin päätti kaupunginhallitus maanantain kokouksessaan tiukan äänestyksen jälkeen.
Päätös kumoaa kaupunkiympäristölautakunnan joulukuussa tekemän päätöksen, jonka mukaan lauantain maksuttoman pysäköinnin kokeilua ei olisi jatkettu.
Kaupunginjohtaja Jaakko Kiiskilä vei asian kaupunginhallituksen käsittelyyn käyttämällä otto-oikeuttaan.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut