Seinäjoen keskustaan on kaavailtu aseman seudun jälkeenkin parkkitilojen rakentamista. Toimitusjohtaja Mika Mäntykoski kertoi, miten Seiparkin maan alaisilla parkkihalleilla menee nyt, kun liike-elämä keskustassa on aikaisempaa hiljaisempaa. Vastaus on yllättävä.
Kuva: Jari E. Hakala
Kaikuvatko Seinäjoen ydinkeskustan parkkihallit tyhjyyttään nyt, kun liike-elämä on hiljaisempaa kuin vielä muutama vuosi sitten? Seipark Oy:n toimitusjohtajan Mika Mäntykosken näkemykset kantavat videojutulla tulevaisuuteen, jossa näkyy valoa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut