Maakunnalliset neuvottelut muun muassa Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen luottamuspaikkajaoista jatkuvat kahden viikon kuluttua. Arkistokuva.
Kuva: Tomi Kosonen
Puolueet aloittivat torstaina Etelä-Pohjanmaan maakunnallisia luottamuspaikkoja koskevat neuvottelut.
Neuvotteluiden kokoonkutsuja, Etelä-Pohjanmaan keskustapiirin toiminnanjohtaja Susanna Laitila luonnehtii, että neuvottelut aloitettiin hyvässä hengessä.
– Vaalitulosta kunnioitetaan, eikä teknisiä vaaliliittoja tullut esiin. Jatkamme neuvotteluja 8.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut