Kuva: Veikko Somerpuro
Kyllä, sieltä se lopulta tulee, nousukausi. Sitä onkin varrottu. Pääministeri Petteri Orpon hallitus on lupaillut talouskasvua jo reilun vuoden, mutta toistaiseksi kasvulukuja ovat osoittaneet lähinnä työttömyys ja julkinen velka, jonka määrä ja kasvuvauhti ovat jo hyvin huolestuttavia.
Nyt siihen kuitenkin voi jo uskoa. Kevät tuo tullessaan paremmat ajat, ja luultavasti kasvu on paljon ennakoitua ripeämpää.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut