Christoffer Ingo (r.) on tyytyväinen siihen, että rajalain voimassaoloa jatketaan ensi vuoden loppuun saakka. Arkistokuva.
Kuva: Jarno Pellinen
Kansanedustaja Christoffer Ingo (r.) on tyytyväinen hallintovaliokunnan mietintöön, jossa esitetään välineellistetyn maahantulon torjumiseksi annetun lain jatkamista.
– Asiantuntijoiden ja viranomaisten mukaan tilanne itärajalla ei ole muuttunut viimeisen vuoden aikana.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut