Lumi ja Pyry lähtivät Ähtäristä laatikoissa.
Kuva: Ähtärin eläinpuisto
Ähtärin eläinpuistossa asuneet jättiläispandat, Lumi ja Pyry, ovat saapuneet turvallisesti takaisin kotimaahansa Kiinaan, kertoo Ähtärin eläinpuisto oy:n toimitusjohtaja Arja Väliaho tiedotteessa.
Pandat lähtivät Ähtäristä perjantaina tarkoin suunnitellussa ja valvotussa kuljetuksessa, joka toteutettiin yhteistyössä asiantuntijoiden ja viranomaisten kanssa.
Pandat lähtivät Kiinaan noin kuukauden karanteenin jälkeen.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut