Hanna Solin osallistui olutjoogaan Lakeuden panimojuhlilla Rytmikorjaamolla lauantaina.
Kuva: Jaakko Elenius
Lavalla tehdään joogaliikkeitä, mutta kädessä on olutlasi. Kiertoliikkeessä katse kohdistetaan olutlasiin. Hörpynkin saa ottaa aina välillä.
– Olipa todella hauskaa, hymyilee Hanna Solin olutjoogan jälkeen.
Hän kokeili ensimmäistä kertaa olutjoogaa, mutta on osallistunut Lakeuden panimojuhliin Rytmikorjaamolla joka vuosi, eli kahdeksan kertaa seinäjokelaisen ystäväporukan kanssa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut