Kadunvarsipysäköinti Seinäjoen keskustassa on maksullista vain arkisin. Lauantaipysäköinnin maksuttomuuden jatkuminen herätti kaupunginvaltuustossa vilkasta keskustelua.
Kuva: Kari Löfhjelm
Lauantain maksuton kadunvarsipysäköinti kirvoitti kiivasta keskustelua Seinäjoen kaupunginvaltuuston kokouksessa maanantai-iltana.
Kokous kesti yli neljä tuntia. Yli puolet ajasta kului maksuttoman lauantaipysäköinnin käsittelyyn, vaikkei valtuuston päätettävänä edes ollut, jatketaanko maksutonta pysäköintiä vai ei.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut