Espoolaiset Seela, Volter ja Jarkko ovat käymässä Onkilahden liikennepuistossa ensimmäistä kertaa.
Kuva: Milla Hästbacka
Vaasan Onkilahden liikennepuistossa riittää kävijöitä keskiviikkoiltapäivänä. Päivä on ollut sateinen ja harmaa, mutta se ei näytä haittaavan lasten menoa.
Jarkko Mäntylä on tullut liikennepuistoon lastensa Volterin ja Seelan sekä isänsä kanssa. Kerta on heille ensimmäinen.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut