Seinäjoen kirjastoautojen kavalkadissa nähdään pian muutoksia, kun vuonna 2006 käyttöön otettu Ykä-kirjastoauto pääsee eläkkeelle vuodenvaihteessa 2023–2024. Arkistokuva.
Kuva: Tomi Kosonen
Seinäjoen kaupunginkirjastossa tapahtuu lähitulevaisuudessa suuria muutoksia, kun Ykä-kirjastoauto siirtyy eläkkeelle yli 16:n palvelusvuoden ja yli 500 000 ajokilometrin jälkeen.
Uuden kirjastoauton hankintapäätös hyväksyttiin Seinäjoen kaupunginvaltuuston kokouksessa maanantaina 19.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut