Petri Sjöblom, Lotta Sjöblom, Saana Sjöblom ja Venla Sjöblom katsoivat ottelun kotona, ja lähtivät sen jälkeen voittokahveille.
Kuva: Terhi Ekola
Vaasalaiset juhlivat jääkiekon olympiakultaa leivoskahveilla sunnuntaina aamulla. Keskustassa oli vain pari kahvilaa avoinna, ja yleinen meno siellä oli hieman vaisua.
Sjöblomien koko perhe oli katsonut ottelun kotona vauva mukaan lukien.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut