Anni Keisanen haaveilee arvokisaedustuksesta.
Kuva: Riikka Niemi
Lehtimäkeläislähtöinen kilpasoutaja Anni Keisanen panostaa tosissaan lajiinsa. Hiljattain hän saavutti Tampereella yksikkösoudun SM-pronssia.
– Kisaviikonloppu meni tosi hyvin. Alkuerässä olin kolmas ja soudin oman ennätykseni, mutta en saanut suoraa A-finaalipaikkaa. Voitin keräilyeräni ja finaalissa yritin pitää tekniikan kasassa koko 2000 metrin matkan.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut