Noin viidesosa I-P:n kyselyyn vastanneista oli sitä mieltä, että joulukortit kuuluu tehdä itse.
Kuva: Kari Löfhjelm
Ilkka-Pohjalaisen lukijat ovat innokkaita joulukorttien lähettäjiä.
Viikonlopun yli auki olleen lukijakyselymme vastaajista peräti 90 prosenttia oli lähettänyt tai aikeissa lähettää tänä vuonna joulukortteja.
Yli puolet vastaajista aikoi lähettää enemmän kuin 20 joulukorttia.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut