Ko­ro­na-ai­ka­na jou­lu­kor­til­la il­moi­te­taan lä­hei­sil­le, että "hen­gis­sä ol­laan"–­Näin lu­ki­jam­me pe­rus­te­le­vat kort­ti­pe­rin­teen jat­ka­mis­ta

Vaasa, Seinäjoki
Noin viidesosa I-P:n kyselyyn vastanneista oli sitä mieltä, että joulukortit kuuluu tehdä itse.
Noin viidesosa I-P:n kyselyyn vastanneista oli sitä mieltä, että joulukortit kuuluu tehdä itse.
Kuva: Kari Löfhjelm

Ilkka-Pohjalaisen lukijat ovat innokkaita joulukorttien lähettäjiä.

Viikonlopun yli auki olleen lukijakyselymme vastaajista peräti 90 prosenttia oli lähettänyt tai aikeissa lähettää tänä vuonna joulukortteja.

Yli puolet vastaajista aikoi lähettää enemmän kuin 20 joulukorttia.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Ilkka-Pohjalaisen pelit

Pelaa Ilkka-Pohjalaisen digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä