Suomen naisten jalkapallomaajoukkue juhli tiistai-iltana Helsingissä EM-lopputurnauspaikkaa.
Kuva: Jussi Nukari / Lehtikuva
Suomen naisten jalkapallomaajoukkue pelaa kesällä 2025 EM-lopputurnauksessa Sveitsissä. Kyseessä on viides kerta, kun Suomi on mukana naisten arvoturnauksessa.
Suomi osallistui ensimmäisen kerran EM-lopputurnaukseen vuonna 2005 Englannissa. Se eteni kisoihin jatkokarsinnan kautta, kuten nytkin. Vastassa oli Venäjä, ja jatkokarsinnan ensimmäinen osaottelu pelattiin Pietarsaaressa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut