Kom­ment­ti: Hel­ma­rit teki, mitä piti, mutta lop­pu­tur­nauk­ses­sa on kyet­tä­vä muu­hun­kin kuin osal­lis­tu­mi­seen

Suomen naisten jalkapallomaajoukkue juhli tiistai-iltana Helsingissä EM-lopputurnauspaikkaa.
Suomen naisten jalkapallomaajoukkue juhli tiistai-iltana Helsingissä EM-lopputurnauspaikkaa.
Kuva: Jussi Nukari / Lehtikuva

Suomen naisten jalkapallomaajoukkue pelaa kesällä 2025 EM-lopputurnauksessa Sveitsissä. Kyseessä on viides kerta, kun Suomi on mukana naisten arvoturnauksessa.

Suomi osallistui ensimmäisen kerran EM-lopputurnaukseen vuonna 2005 Englannissa. Se eteni kisoihin jatkokarsinnan kautta, kuten nytkin. Vastassa oli Venäjä, ja jatkokarsinnan ensimmäinen osaottelu pelattiin Pietarsaaressa.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Ilkka-Pohjalaisen pelit

Pelaa Ilkka-Pohjalaisen digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä