Sedun rehtori Pasi Artikainen etsii ratkaisuja kiristyneeseen taloustilanteeseen. Yhtenä vaihtoehtona on yt-neuvottelujen aloittaminen. Arkistokuva.
Kuva: Jouko Hänninen
Valtionosuuksissa tapahtuvien muutosten vuoksi Sedun toimintaa joudutaan kiristämään. Koulutuskuntayhtymän johtaja, rehtori Pasi Artikainen esittää yhtymähallitukselle sopeutusohjelmaa, jonka yhtenä toimenpiteenä on yt-neuvottelujen käynnistäminen.
– Taloustilanne on nyt sellainen, että yt-neuvotteluja joudutaan käymään, Artikainen toteaa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut