"Et kai ollut lomalla?" Ossi Lehtihuhta kirjoittaa kesäajan työpuheluista.
Kuva: Melina Uusitalo
Odotetut kesälomat koittavat. Lomille kirmaavat saavat jokavuotisen mahdollisuuden vaihtaa vapaalle ja hengähtää.
Lomailijoilla lienee ohjelmassa mökkeilyä, kesätapahtumia, jälkikasvun edesottamuksien seuraamista kentän laidalla, sekä venymisiä liikunnan parissa tai sukujuhlissa.
Kesäloman riemua ja lomalaisen onnea väijyy kuitenkin yksi ahdistuksen aiheuttaja: puhelin.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut