Kolumni

Kii­reel­li­sis­sä ta­pauk­sis­sa ota yh­teyt­tä – saako lo­mai­le­val­le työ­ka­ve­ril­le soit­taa?

"Et kai ollut lomalla?" Ossi Lehtihuhta kirjoittaa kesäajan työpuheluista.
"Et kai ollut lomalla?" Ossi Lehtihuhta kirjoittaa kesäajan työpuheluista.
Kuva: Melina Uusitalo

Odotetut kesälomat koittavat. Lomille kirmaavat saavat jokavuotisen mahdollisuuden vaihtaa vapaalle ja hengähtää.

Lomailijoilla lienee ohjelmassa mökkeilyä, kesätapahtumia, jälkikasvun edesottamuksien seuraamista kentän laidalla, sekä venymisiä liikunnan parissa tai sukujuhlissa.

Kesäloman riemua ja lomalaisen onnea väijyy kuitenkin yksi ahdistuksen aiheuttaja: puhelin.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut