Kaupunkiympäristölautakunnan puheenjohtajan Heikki Keskisen (kok.) mukaan päätös olisi jo joulukuussa voinut olla toinen, jos rahat olisi luvattu kaupunkiympäristön budjetin ulkopuolelta.
Kuva: Tomi Kosonen
Seinäjoen maksuttoman kadunvarsipysäköinnin jatkuminen lauantaisin herätti maanantaina valtuustossa pahennusta osittain siksi, että kaupunginhallitus oli muuttanut kaupunkiympäristölautakunnan jo tekemää päätöstä.
Päätösvalta asiassa kuului lautakunnalle, joka päätti joulukuussa yksimielisesti, ettei lauantain maksuttoman kadunvarsipysäköinnin kokeilua jatkettaisi.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut