Vaasan torin valtasi olutfestivaali.
Kuva: Melina Uusitalo
Vaasassa järjestettiin ensimmäistä kertaa kansainvälinen olutfestivaali perjantaina ja lauantaina. Torilla on ollut mahdollisuus maistella eurooppalaisia oluita kahdestatoista eri maasta.
Iiro Murto-Koivisto, Paulus Kuronen ja Petteri Viitaniemi opiskelevat Vaasassa. He tulivat festivaaleille kaveriporukalla maistelemaan erilaisia oluita.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut