Toisen vuoden sosionomiopiskelijat aloittivat opintonsa Seinäjoella pandemian keskellä. Tiivis kahdeksikko ottaa ilon irti ensimmäisestä kunnon opiskelijavapustaan.
Kuva: Jaakko Elenius
Tätä on odotettu: opiskelijoiden vappu värittää pandemiavuosien jälkeen Seinäjoen harmaata katukuvaa.
Kampusrannassa ei juuri voivotella vain neljän asteen kevättä. Mikäs siinä on nuoren ihmisen ollessa, kun aurinko paistaa, Seinäjoki lipuu vieressä seesteisenä ja taustamusiikki lupailee keväistä ilakointia.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut