Ähtärin Eläinpuistosta pandatalon edustalta lähti kaksi rekkaa perjantaina iltapäivällä, ja tämä rekka starttasi ensimmäisenä.
Kuva: Reijo Heikkilä
Kaksi rekka-autoa lähti tänään perjantaina noin kello 14 aikoihin liikkeelle Ähtärin Eläinpuiston alueelta, pandatalon edustalta.
Toimitus tavoitteli puhelimitse Ähtärin Eläinpuisto Oy:n toimitusjohtaja Arja Väliahoa, mutta hän katkaisi soittoyritykset, ja välillä linja oli varattu.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut