Pelastuslaitos auttoi kahta lehmää aamun ajan Isojoella.
Kuva: Arkistokuva
Kaksi lypsylehmää oli tiistaiaamun pahassa pinteessä isojokelaisessa navetassa. Eläimet putosivat lietekuiluun eikä niitä saatu enää sisäänmenoaukosta ulos. Isäntäväki yritti ensin, mutta tehtävä oli liian vaikea.
Paikalle hälytetty Karijoen paloaseman väki totesi navettaan saavuttuaan, että heilläkin keinot loppuvat. Lehmät olivat menneet noin 180 senttiä syvään kouruun ikään kuin sukeltamalla.
Hyvää juhannusta!
Lue I-P Digiä _2 kk vain 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut