Kaksi lyp­sy­leh­mää pahassa pin­tees­sä Iso­joel­la – pe­las­tus­ope­raa­tio oli eri­tyi­sen vaikea

Isojoki
Pelastuslaitos auttoi kahta lehmää aamun ajan Isojoella.
Pelastuslaitos auttoi kahta lehmää aamun ajan Isojoella.
Kuva: Arkistokuva

Kaksi lypsylehmää oli tiistaiaamun pahassa pinteessä isojokelaisessa navetassa. Eläimet putosivat lietekuiluun eikä niitä saatu enää sisäänmenoaukosta ulos. Isäntäväki yritti ensin, mutta tehtävä oli liian vaikea.

Paikalle hälytetty Karijoen paloaseman väki totesi navettaan saavuttuaan, että heilläkin keinot loppuvat. Lehmät olivat menneet noin 180 senttiä syvään kouruun ikään kuin sukeltamalla.

Hyvää juhannusta!

Lue I-P Digiä _2 kk vain 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Ilkka-Pohjalaisen pelit

Pelaa Ilkka-Pohjalaisen digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä